wtorek, 13 marca 2012

Zwariowane dopasowania!!!!

Hej wszystkim,a więc jedna dziewczyna mnie prosiła,abym zrobiła post w którym będą zwariowane dopasowania ciuchów.A więc mam tu coś dla was jak można się,elegancko z odrbiną luzu ubrać do szkoły:
Jeśli chodzi o jesień to tak:
Niebieska,skurzana kurtka do pasa,
czerwone rurki marszczone,
Brązowe botki
Żółty t-shirt  z śmiesznym nadrukiem,na tą koszulke ubrać rozpiętą kamizelka[są teraz bardzo modne],ze dwa naszyjniki:jeden łańcuszek,a drugi dłuższy z śmieszną przywieszką,lub jakimś napisem.
Kolczyki ewentualnie wkrętki,włosy rozpuszczone
Kilkanaście ze 10 cienkich kolorowych bransoletek,na jednej ręce.
I według mnie to jest zwariowane,ładne,modne dopasowanie i odpowiada do szkoły!
Dzięki ;3I pisać w komentarzach co w następnej notce:)

3 komentarze:

  1. To tak.. Fajne dopasowanie, ale widzę, że ten temat mało kogo kręci, bo każdy ma inny styl, albo coś i nie bardzo to idzie. Wiesz, o co chodzi, bo może ktoś nie lubi nosić skórzanych kurtek, to już nie wie czy mu pasuje do reszty inna i to jest taki kręciołek. Możesz dodawać jakieś zdjęcia na avki, wymyślać historie, opowiadania, opowiadać o snach i ich znaczeniach, o wierze w duchy, demony, wiedźmy..Coś żeby miało to "coś", co jednak kręci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko,wiem też tak myślałam,ale wkoncu obiecałam,ze zrobie xD

      Usuń
  2. ciekawe kto by się tak ubrał, bo na pewno nie ja, ale spoko .

    OdpowiedzUsuń