niedziela, 18 marca 2012

Dziwna moda!!!

Hej wszystkim!A więc chodzi mi o to czy zauważyliście jak szybko zmienia się moda kiedyś każdy ubierał sie elegancko,zeby wyjść na ludzi.A teraz?
No własnie a teraz każdy nastolatek ubiera poszarpane trampki bluza czapke z daszkiem.
Jeśli chodzi o dziewczyny to one czasami się nawet ubierają gorzej!
Na przykład buty poza kostki rozwiązane,rozwalone,gacie spadajace bluzka i pełno jakiś naszyjników z "Fuck"czy coś w tym stylu.A więc nie wiem co sie z nami dzieje,bo szczerze mówiąc do mnie też to weszło i też się tak jakoś na luzie,byle jak,ale modnie ubieram.Chociaż,ze słyszałam,ze teraz znowu bardziej stają się modna jakieś baleriny rurki czy cos w tym stylu.Więc trzeba zrobić przegląd szafy i jechać na zakypy z całkiem niezłą gotówką,nie wiem czy widzieliście te ceny KOSMOS!!!!

Więc ja już nie mam pojecia jak wkońcu się ubierać,może wy mi doradzicie w komentarzach????
Bya!!!!!!

4 komentarze:

  1. ubieraj się tak jak ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie patrz na modę, ubieraj się tak żeby Ci było dobrze XD a w następnej notce no nie wiem może zrób to co będzie modne tej wiosny ? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubieraj sie tak jak chcesz nie patrz na innych :D

    OdpowiedzUsuń